Bize görüşlerinizi yazabilirsiniz
  Biranda Çoban 5 yıl önce
  Mavi Deniz'e 2001 yılından beri geliyorum... İlk 4 sene arkadaşlarımla ve kuzenlerimle, sonra 4 sene eşimle, son 4 senedir de eşim ve oğluşumla! Esra, Ramazan ve Aydın'la artık aile gibiyiz. Burada tatil yaptıktan sonra insan sadece yazlık evde kendini rahat hissedebiliyor!

Demet Güven Duman 5 yıl önce
  Merhaba, Biz bu sene yazın (2012) yılında Mavi Deniz'e ilk kez misafir olduk.Tatilimizi orada geçirdik demek istemedim çünkü hakikaten kendimizi misafir gibi hissettik. Mavi Deniz Ailesi amatörlük ruhlarını kaybetmemiş profesyonellerdi bizce.İşlerini iyi bilmeleri açısından profesyonel, samimiyetlerini be duyarlılıklarını yitirmemeleri açısından ise amatördüler. Mavi Deniz'in odaları da denizi ve yemekleri kadar güzeldi. Çiçekli perdeleri, ferforje aksesuarları, ahşap dolapları, bembeyaz ve pufuduk pike, yastık ve çarşafları ile kendimizi evimizde gibi hissettik. Ayrıca oteli çocuklu aileler de tercih ettikleri için 8 yaşındaki kızımız da kendine arkadaşlar bulup çok keyifli zaman geçirdi. Bir de atelin önündeki küçük bostandan alınan biberlerin kahvaltı masasında ikram edilmesi doğal beslenmenin son derce önem kazandığı günümüzde, bizim için ayrıca anlamlı oldu. Esra Hanım ve Mavi Deniz Ailesine çooook teşekkür ediyor, Mavi Deniz Butik Otel'i herkese tavsiye ediyor ve önümüzdeki yıllarda görüşmek üzere diyoruz.

Nagihan MERT & Metin MERT 5 yıl önce
  Esracigim, 10gun sonra huzur dolu cennet pansiyonunuzda gecirecegimiz tatil icin simdiden heyecan icerisindeyiz, bahcenizdeki tazecik domates ve salataliklari kahvaltimiza katik etmek icin sabirsizlanirken, cok fazla kesfedilmenizden de endise duymaktayiz ne yalan soyleyelim :) umarim sizlerle ve Selimiye`nin bu cennet haliyle, uzun yillar tatillerimizi paylasir, huzur icerisinde doneriz evlerimize... Cok yakinda gorusmek uzere... Sevgiler Nagihan MERT & Metin MERT

Devrim&İnan 5 yıl önce
  2 yıl önce kalmıştık, bu yıl yine gideceğiz inşallah.. Aklımızda kalan tertemiz denizi, denizin içinde kurulan akşam yemeği masası ve tabii ki güleryüzlü, misafirperver mavideniz ailesi. Selamlar...

Erkan&Şeniz 6 yıl önce
  Yakamoz eşliğinde şarap yudumlarken kadehten; hüzünlü şarkılar gibi güzel, güzel anılar gibi hüzünlü dakikalarınızı hatırlayacak ve tabi tebessümünüz yeni başlayan güne merhaba diyecek, gecenin bitmemesini ama sabahın da çarçabuk gelmesini dileyeceksiniz... Tazelikler ve güzellikler girdabından dönmek istemeyeceksiniz... Sevgiler MAVİDENİZ...

Ece-Sibel-Alper Özkini 6 yıl önce
  Esra hanım, siteniz güncellenen haliyle çok güzel olmuş. Ama bu bile orada geçirdiğimiz unutulmaz günleri anlatmaya yetmez. Güleryüzünüz ve misafirperverliğiniz ve mavi denizin güzelliklerini her tanıdığımıza anlatıyoruz. Bu sene Temmuz ayında tekrar görüşmek üzere.

Feyzan Aksan 6 yıl önce
  Sevgili Mavi deniz ailesi, misafirperverliğinize, güler yüzünüze, canayakınlığınıza teşekkürde geç kaldık. 9 kişilik ailemizi laos balıklarla, leziz mezelerinizle (özellikle deniz börülcesi)bahçenizdeki organik domates ve biberlerle öyle güzel ağırladınız ki tadı hala damağımızda. Bu atmosferi yarattığınız için tekrar teşekkürler.

Damla, Sema, Hasan ATEŞ 6 yıl önce
  Sevgili Esra, 1995 sonbaharında gelmiş olduğumuz Mavi Deniz pansiyonda Annenin, Babanın ve o zamanlar küçük bir çocuk olan senin sıcacık ev sahipliği ile karşılaşmış ve takip eden yıllarda bu samimiyeti ve yakınlığı hep görmüştük. Görüşemediğimiz son yıllarda çok güzel işler yaptığını ve bir girişimcilik örneği gösterdiğini görmek bizleri çok mutlu etti. Tebrik ederiz. Harika bir iş çıkarmışşın. Selamlar.

Barış 6 yıl önce
  Öncelikle yeni siteniz çok güzel olmuş. Ambiyansınızı tam yansıtıyor. Tebrik ederim. Selimiye' nin o güzel atmosferinde verdiğiniz kaliteli hizmet ve başarılarınız devamını dilerim.

NESLİHAN PEKDOĞAN 6 yıl önce
  sevgili mavideniz ailesi bize gösterdiğiniz ilgi saygı sevgiden dolayı size çok teşekkür ederim.Doğanız deniziniz kadar temiz güzelsiniz ağustosda tekrar görüşmek dileklerimizle pekdoğan-güven-atay aileleri

doğa aşığı 7 yıl önce
  mükemmel olmuş başarılarınızın devamını dilerim iki ay sonra yanınızdayım iyi sezonlar

Misafir 7 yıl önce
  marmarise uzun zamandır geliriz arkadaşımızın tarifiyle selimiye köyünü bulduk mavidenizle tanışmamız tabelasıyla oldu merak ettik indik sahile iniş o iniş tutulduk büyülendik aman tanrım huzur tatil bu işte fazla önermiyoruz ama kendimizi tuta mıyoruz korkuyoruz keşfedilirse yapacak birşey yok işletme cilerini tebrik ederim devamını diliyorum deniz günay istanbul

mükemmel yemekler tatilin zevkine varın

Şebnem 7 yıl önce
  Mükemmellllllllllllllllllllllllllllllllllllllll hayırlı olsun esracım odaların yeni hali